Onsdag

-.-


Dagen idag har varit allmänt seg och irriterande. Som jag nämde tidigare så var tåget inställt imorse, det var det även när jag skulle hem, it sucks! Visst att tåget har pajjat men vafan, sätt in ett nytt tåg då? SJ är verkligen upp i min röv! Blev till att åka ersättningsbuss istället -.- Sen hade jag fetaste håltimmen mellan samhällen och historian, inte spec spännande. Väl på historian fick vi reda på att vi ska hålla ett muntligt föredrag om en revolution. Man fick möjligheten att välja mellan den industriella, den amerikanska och den franska revolutionen. Jag ville ha den industriella och med mig inräknad var vi 6 stycken på den revolutionen, det skulle vara 5. Så vi fick lotta, om vem tror ni får ta den amerikanska revolutionen istället?! Ingen mindre än jag, men det var väl inte oväntat? Jag som inte har någon tur när det gäller saker och ting! Det sög verkligen. 
   När jag väl kom hem idag, en halvtimme senare än beräknat p.g.a. tåget så skrev jag min artikel. Skrev en artikel baserad på en verklig händelse, nämligen om när speedway föraren Kenny Olsson dog, tragiskt det där :/ Annars har jag inte gjort så mycket mer än kollat på Paradise hotel från igår, fan vad kul det är att kolla på hur folk beter sig alltså ;) 

Kram Louise 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0