Onsdag

 
                                                        - En av förra årets bästa ica reklamer, helt klart ;)

Idag åkte jag in till skolan för 1 enda lektion, I know I´m weird. Hade skippat dagen om det inte varit som så att det var just idag vi skulle få våran nya samhälls lärare. Hon hette Cecilia och verkar vara riktigt nice så ska nog inte bli några problem att behålla mitt MVG ;) *ler* P.g.a. dagens enda lektion så blev skoldagen rätt kort, hann med 12 bussen hem (tågen är fortfarande inställda). För övrigt så kom jag precis till pappa och blir kvar här tills på måndag, alltid trevligt :) Ska åka iväg och handla lite senare, annars har jag inga speciella planer för den resterande dagen. Jo, andra avenyn börjar idag igen, och det ska jag såklart se :)

Kram Louise 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0