Onsdag

:)


                                                  - Robinson Karibien, vem håller ni på? ;)

Vaknade upp brevid älsk imorse, härlig känsla :) Tog mig in i duschen för att senare åka in på dagens enda lektion, historia där jag redovisade mitt arbete om den amerikanska revolutionen. Det gick bra så återstår att se vad jag får för betyg, spännande ;) 20 minuter tog det för oss som redovisade, och då var det 1 h och 20 min kvar tills tåget hem skulle gå, happy hour! Fördröjde tiden inne i värmen på station genom att fortsätta läsa Snabba Cash som jag började läsa efter att ha sett filmen, man brukar i vanliga fall läsa boken innan man ser filmen men i mitt fall så blev det inte så den här gången :p
   När jag väl kom hem så firade vi mor lite, hon blir gammal idag, 45 bast ;) Dags att ge henne en rulator snart, kanske? Nej skämt o sido ;) Grattis iaf! Efter det blev det allmänt mys med Linda och Ewe för att senare se på Robinson och Andra Avenyn.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0