Söndag

Ber om ursäkt för dålig uppdatering. Har spenderat 4 dagar med Frick så har inte riktigt "orkat" uppdatera. Hade en bra nyårsafton och hoppas nu på att 2010 kommer bli ett kanon år! Framför allt så ser jag fram emot sommaren, den bästa tiden på året, helt klart :) Kommer åka ner till Spanien med brudarna och även hitta på en hel del annat ;) För övrigt så åkte Cissi ner till Spanien idag, hon kommer bli borta i två veckor så det kommer kännas lite weird nu när hon inte är hemma. Hoppas iaf att hon får det grymt där nere (y) Imorgon tänkte jag kila ner och köpa nya örhängen. Har fortfarande inte bytt till riktiga örhängen sen jag tog 3 nya hål så det är på tiden att jag gör det :p

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0