Tisdag


Tisdag idag och den förbannade kylan är fortfarande kvar, ursäkta uttrycket, när ska det bli vår? Det undrar jag. Hatar att stå och vänta på tåget som alltid är försenat vintertid, alltid! Just nu hade jag bara velat ha ett körkort, då hade jag vart mer än nöjd ;)
    Skoldagen idag såg ut som den brukar, i princip. Slapp inte engelska lektionen som jag hade hoppats på så slutade strax innan klockan två som vanligt. Fick tillbaka mitt matte nationella under dagen och gissa vad? VG! Sjukt bra med tanke på min lilla hjärna som inte rymmer mycket från mattevärlden. Kommer däremot inte få mer än G i slutbetyg p.g.a. jag av ren lathet inte orkar göra ett kompleteringsprov för att ytterligare visa mina kunskaper. Jag har aldrig krävt mer än ett G i matte av mig själv och trots att jag ligger på gränsen till VG så orkar jag inte anstränga mig för att nå dit. Hör ni hur sjukt det låter? Jag som aldrig nöjer mig med ett G annars ;) Ibland tar latheten övertaget!
    Utöver skolan idag så har jag inte gjort så mycket mer. Var iväg och handlade en sväng och tittade förbi mormor en stund gjorde jag också. Nu kommer hon inte ihåg vem jag är längre så känns lite sorgligt... Men som sagt, once you get alzheimer you will forget!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0