Torsdag

:)


                                                 - Ge mig sommar nu! (Rinman på bilden)


Tåget var inställt imorse också så blev till att vänta in en buss och komma försent, värt! Börjar bli bra jäkla trött på SJ nu alltså, åhh! Dagen för övrigt har inte varit spec märkvärdig. Kollade på "Lyxfällan" på Social Omsorgs lektionerna och på Omvårdnaden fick vi tillbaka lite gamla arbeten. Nästa vecka får vi nytt schema vilket innebär att vi inte har varken Social Omsorg eller Omvårdnad mer förrän i 3:an, härligt! Börjar med matte B i 3:an också så blir inge mer matte i 2:an heller, gillas!
    När jag slutat för dagen åkte jag med min lärare Majsan hem, eller jag hade henne som lärare i 1:an och kommer förmodligen ha henne i 3:an också. Även hon bor i Kungsör och jag föredrar att åka bil hem istället för att stå och vänta på någon jävla buss som kommer 7 timmar sent -.-
    Ikväll ska jag plugga lite, utöver det händer inget spec. Imorgon är jag ledig, schussan!

Kram Louise  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0