Fredag

Här var det snålt med uppdateringar ser jag, ber om ursäkt för det. Fast på sommaren har man rätt att vara lite snål då man inte är hemma allt för ofta. På tal om sommaren, vad hände med vädret? Jag kom hem från Spanien, det var fint i 4 dagar och sen dess har det regnat i stort sett hela tiden. Vad hände? Inte direkt första året det är såhär, men man kan inte göra så mycket mer än att gilla läget, tyvärr.
   Imorgon ska jag upp relativt tidigt då jag ska till farmor & farfar och klippa gräsmattan, kanske inte låter så jättespännande men jag föredrar att vara en hjälpande hand, kan man känna sig nöjd efteråt :) Sen framåt eftermiddagen bär det av mot Rättvik, Classic Car Week hela nästa vecka, gillas skarpt! Nu ska jag krypa ner under täcket och försöka sova, har haft sömnlösa nätter i en vecka nu så hoppas det vänder inatt.

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0