Onsdag

Trots att jag var jävligt irriterad igår så gick sista skoldagen för den här veckan bra. Fick tillbaka slutsumeringen i psykologi som vi gjorde i måndags. Tydligen så hade jag skrivit den bästa utefter kriterierna vilket resulterade i att läraren läste upp mina svar för hela klassen, var lite pinsamt men samtidigt så kände jag mig stolt :) Sen hade jag och Malin betygssamtal med Ingbritt, båda fick MVG i slutbetyg i "Socialt Behandlingsarbete", vi är helt enkelt bäst ;)
   Idag är jag som sagt ledig. Åkte in till Eskilstuna och åt lunch med syster och nu är jag hemma och ska sätta igång med att måla staket, wish me good luck!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: maliinlarsson

Såklart vi är bäst ;) Har du någonsin tvivlat på det?! ;p

2010-06-04 @ 09:51:34
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0