Söndag

:)


                                Jag och Cissi firade kvällen med vin och jordgubbar, mums!

Fredagen firades som jag nämde tidigare med dricka och trevligt sällskap. Drack däremot inte allt för mycket då jag inte är 100 % frisk ännu. Vi drog vidare till Milton senare under kvällen men festen där visade sig vara riktigt B så vi vände ganska snabbt igen. Hur som helst så vart kvällen i sin helhet ganska trevlig ändå :)
   Igår, närmare bestämt lördag så blev det hemma kväll med Cissi & Lola. Såg nya Beck filmen "Levande Begravd" och försökte inse att vi verkligen har lov nu, så skönt!
   Idag vaknde jag upp brevid Cissi och har sedan jag klev upp chillat mig fram. Sitter för tillfället och glor på 24, har de sista 4 avsnitten att avklara så jag kämpar på ;) Imorgon är det en ny vecka, dock ingen sovmorgon då jag har min första arbetsdag, wish me good luck!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0