Talar ut

....


Jag är medveten om att jag inte har uppdaterat sen i lördags, men jag har nämligen varit för irriterad på allt och alla för att orka engagera mig i ett inlägg. Det finns mycket jag hatar här i livet, men det är få saker jag hatar lika mycket som avundsjuka, svartsjuka, skitsnack, otrohet, våld, folk som snokar osv. Jag vet att jag är snygg, bra i skolan, har underbara vänner, en fin pojkvän och en fin familj, så jag förstår att ni vill snoka i mitt privatliv och göra det piss för mig för att ni själva mår dåligt. Ni är äckligt avundsjuka, på eran polare för att han har mig. Och vet ni vad? Jag skrattar åt er, ni kommer aldrig få någon som mig eller komma till toppen i era liv! Äckel!

/ L 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0