Torsdag

(y)


                                      - Jag sköter målning av fönstren, lite skills har jag allt ;)


Jag börjar bli riktigt duktig på att ta mig upp på mornarna nu, så stolt! Dagarna på jobbet flyter på riktigt bra, jag sköter målandet tillsammans med hanna och några grabbar, som för övrigt lökar mestadels uppe på målarställningen med kaffe :p Så det är jag och hanna som bidrar till att arbetet går framåt så att säga ;) Trivs iaf jättebra med alla, vi har så kul! Idag råka t.e.x. Darre skjuta en tejprulle på min röv, så hårt att jag fortfarande har ont, too bad men samtidigt kul. Imorgon jobbar jag sista dagen med folket, de kommer jobba 3 veckor på raken här medan jag tar lov tills det är dags igen vecka 32 och 33 :) Nu ska jag ut och övningsköra, take care!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0