Fredag

(y)


                                                                         - Gymmet nu (y)

Den här dagen började mindre bra. Innan vi skulle inleda morgonen med prov i naturkunskap fick vi tillbaka vår miljöundersökning som vi gjorde för x antal veckor sedan. Och vet ni vad betyget blev? ETT STARKT G! Jag tror jag blev mer pissed off än vad Malin blev iaf. Jag har aldrig i hela mitt liv fått ett G om det inte har varit matte, för mig är G och IG precis samma sak and that´s it. Fick reda på senare att kärring jäveln förklarat helt fel för oss angående hur man skulle lägga upp uppsatsen, tack för det! Mitt temperament klättrade längst upp till toppen på den finska stegen idag och då kan ni ju räkna ut att jag var mer eller mindre okoncentrerad på provet. Provet gick efter omständigheterna bra förutom att jag efteråt kom på att jag hade missat en fråga då jag började disskutera provet med Malin, så kan det gå när man är ouppmärksam :o
   Dagen avslutades med samhäll som även var vår sista lektion på 6 veckor! Ja ni hörde rätt, på måndag börjar nämligen praktiken, ska bli sjukt kul, något jag ser fram emot helt klart (y) Nu tänkte jag sticka iväg till gymmet med far, have a nice weekend!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0