Fredag

(y)


                                                                     - 5/3-2007 --> 5/3-2010

Förlåt för att jag aldrig uppdaterade igår, men jag orkade helt enkelt inte. Ibland behöver man inte orka (a) Det blev en sväng till gymmet igår kväll iaf, huvudvärken gick över och att jag hade ont i halsen brydde jag mig inte så mycket om. Vilket jag kanske skulle ha gjort... För idag har jag ännu ondare i halsen, men vad ska jag göra? Hoppas på att det går över snart helt enkelt :)
   Jag ska ta och berätta för er att idag är det en speciell dag för mig. Idag är det exakt 3 år sedan jag slutade att äta godis, helt insane! Så efter att ha klarat mitt mål kommer jag idag fira kvällen med att äta min första godispåse på 3 år, de ni ;) Är riktigt stolt över mig själv :) Kvällen kommer spenderas ute hos Cissi så hon och Lola kommer få räkna med att se en riktigt moff ;) haha!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0