Onsdag

:)

                                                                   
                                                                     - Fuskbyggarna nu, TV4 ;)


Den här dagen har varit helt, ja vad är det man brukar säga? Fucked upp! Hade två lektioner idag, trodde jag... Kunde ha slutat innan 12 istället för efter 3, så jävla surt! Men sånt man får räkna med ibland antar jag... Sen efter skolan åkte jag, Frick och Ubbe till Ikea. Skulle vi egentligen ha gjort när jag hade lov, men då fick mormor ett nytt boende så då var vi tvugna att hjälpa henne. Sen skulle vi ha åkt häromdan men då pajjade bilen... Och idag när vi kom fram till Ikea så hade dom stängt för "snöskottning av tak". Känns som det är meningen att mitt rum ska se ut som en soptipp, men that´s life!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0