Tisdag

:/


Nu har jag haft ont i halsen i ett flertal dagar vilket har resulterat i att jag låter som en robot när jag pratar, inte kul! Vågar inte ens svara i telefonen, haha (a) Och inte blev det bättre när jag stod ute och väntade på ersättningsbussen över en timme imorse, som aldrig dök upp... Fan ta SJ alltså! Jag fick helt enkelt lov att vandra tillbaka hem igen. Försökte sova lite väl hemma igen, med kläder och smink på och allt, gick väl si sådär... Jag är en riktig tidspessimist, så jag blir otroligt stressad över att inte komma till skolan i tid, speciellt när jag har viktiga lektioner! Under vintern har jag lärt mig att försöka andas någorlunda och inte stressa så jävligt, tågen kommer ju inte gå iallafall. Men jag har ju fortfarande hoppet kvar, om att tågen kommer börja gå snart igen, annars vet jag inte vad jag tar mig till :o
   Kommer inte bli något pass på gymmet idag då jag mår som jag mår -.- Ska väl försöka plugga lite iaf, så jag får något gjort :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0