Tisdag

(y)


Mötet imorse gick bra, alla var jätte trevliga, ser faktiskt fram emot praktiken :) Vet inte hur mitt schema kommer se ut riktigt än, men tror det kommer bli bra (y) Kom hem relativit tidigt igen, redan efter klockan 9 så satte mig och pluggade då och har gjort fram tills nu. Har skrivit klart engelska "uppsatsen" vi skulle göra om en film. Jag valde att skriva om "Basketball Diaries" som helt klart är min favoritfilm. Det är en verklighetsbaserad film med Leonardo i huvudrollen som Jim Carroll. Jim är en lovande basketspelare som strävar efter en dröm, en dröm om att bli basket proffs. Men när pressen från hans tränare, hans mamma och skolan till slut blir för stor flyr han till drogernas värld, hans liv börjar sakta med säkert gå utför... Har du inte sett filmen så har jag bara en sak att säga, du måste se den! 

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0