Tisdag


                - Älskar den här låten, och glöm inte att bandet består av finnar som kan sjunga ;)


Dagen idag har som ni vid det här laget vet bestått av jobb. Pratade bl.a. om "beteende förändringar" med Almir, mycket intressant måste jag tillägga. Jag fick pröva på att vara hans "klient" och då ta upp ett problem i mitt liv som jag vill förändra. Jag valde mina matvanor som ett problem och jag måste säga att jag fick ut riktigt mycket av samtalet. Nu kommer han hålla koll på hurvida jag förändrar mig eller inte, spännande ;) Det första han sa var att jag måste gymma mindre, men det kommer inte på frågan, (låtsas som att ni inte hörde det där). På tal om gym så tänkte jag sticka dit snart, see ya!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0