Tisdag

 


                                                                               - Skön låt (y)

Idag väntade ännu en snöig dag utanför dörren, och det ogillas skarpt! Fick även idag invänta en buss, både till skolan och hem från skolan. Dagen utöver all väntan på bussar har varit bra. Har haft naturkunskap, psykologi och engelska. På psykologin hade jag reflektions förhör på områdena kognition och stress. Kognition handlar om vårat sätt att tänka, ta emot och bearbeta information, nu lärde ni er något nytt ;) Förhöret gick skit bra, allt satt som en smäck ;) På sista lektionen, som var engelska fick jag tillbaka provet vi gjorde innan lovet, och gissa vad? Jo jag smacka in ett MVG där, huhu! 
   Efter skolan kom Frick till mig, han har ju lov nu, den jäveln! Ska iaf bli mys att få ha ha här tills på torsdag :)

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0