Inside Information

:p


                                                              - Bjuder på en gammal bild ;)


Jag tänkte berätta lite "weird stuffs" om mig själv för er bloggläsare som kanske inte känner mig så bra, och som kanske är nyfikna på vem jag är. Spännande va? ;) Here we go:

- Jag har ett hett temperament (även kallat för det finska temperamentet av mig och mina finska vänner). Den som står i min väg när temperamentet är igång brukar drabbas på ett eller annat sätt, tyvärr :(
- Jag är en väldigt envis och tävlingsinriktad person, ger jag mig in i något så gör jag det för att vinna och inget annat.
- Jag har aldrig ägt en barbie, jag har aldrig målat naglarna och jag har aldrig varit rädd för att få lite skit under naglarna. När jag var liten ägde jag min egen bilbana och kände mig verkligen hemma med pappa i garaget.
- Jag har en fobi som överväger dem som i princip alla har, och då tänker jag på höjder och mörker. Jag har en fobi för dockor/clowner. Weird va? Men that´s true.
- Jag har haft en dröm sen jag gick i 3:an, och det är drömmen om att bli polis. Anledningen till varför jag vill bli polis är att jag vill komma ut i samhället och hjälpa människor. Jag vill arbeta mot ett rättvisare samhälle. Inom polisyrket finns det flera olika områden som man kan arbeta inom, och där man ständigt är i kontakt med olika slags människor.
- Jag drömmer mardrömmar minst 4 ggr/vecka, och varför vet jag faktiskt inte.
- Jag har svårt för att öppna upp mig för nya människor samtidigt som jag har svårt för att lita på människor, och det har sina orsaker.
- Jag älskar Spanien. Det är ett grymt vackert land med både en vacker natur och vackra människor. Jag pratar även spanska, hyffsat flytande.
- Jag har spelat handboll i 10 år. Mitt lag la ner våren 2009 p.g.a. brist på folk och jag valde att inte söka vidare till ett nytt lag. Det var även under en handbollsmatch som jag fick min "höftskada" som gör att min höft går i lås i mellan åt, och det är inte alltid så populärt i vissa situationer, haha (a)
- Mitt favorit tv program är 24. Min favorit film är "The Basketball Diaries" och min favorit grupp inom musiken är "Lifehouse."
- Jag har alltid haft lätt för skolan. Jag pluggar i princip bara dagen innan jag ska har prov och har inga problem att sätta ett MVG trots att jag är ute dagen innan. 
- Jag har ansträngningsastma sen några år tillbaka vilket har påverkat mig väldigt mycket då jag älskar att träna. Det var inte så länge sen jag accepterade min sjukdom och när jag väl gjorde det så bestämde jag mig för att inte göra lumpen, vilket var en dröm som förvandlades till en fysisk omöjlighet.

Ja That´s me, like it or not ;)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0