Back in school

Den första lektionen på 6 veckor blev svenska! Inte mitt favorit ämne men jag försökte hålla humöret uppe ändå :) Det där med litteratur historia är helt enkelt inte min grej... Idrott och psykologi som var de följande lektionerna är däremot min grej (y) Jag är bra på att tänka och analysera och sen är jag ju bäst på idrott, inget nytt ;)
   Sitter och glor på "Top Model" med syster nu och därefter blir det "Svenska Hollywoodfruar". Tidigare övningskörde jag med Urban och sprang 2,4 km med Lola uppe på åsen, not bad! Och vi fick en bra tid också, med tanke på att vi inte har den bästa kondisen, än ;) Nej nu ska krypa tillbaka under täcket, adios!

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0