Fredag


                                              - Dagens låt, en månad kvar till Spanien, tagga!

Äntligen helg! Valde att inte blogga igår då jag helt enkelt inte orkade. Kollade på hockey igår hos Jim, mycket trevligt och mycket underhållande!
   Idag hade jag bara en lektion, naturkunskap som började 10.20. Under lektionen fick vi undersöka de djur som vi samlade in under paddelturen tidigare i veckan. Jag är inte speciellt rädd för kryp men när dom sprattlar och har sig så blir läget lite jobbigt, men det gick bra till slut :) Fick även sluta en halvtimme tidigare så hann med att träffa Jim en snabb innan jag tog tåget hem, du är en underbar vän, don´t forget that :)
   Ikväll kommer Frick hit, ska bli mys att få träffas igen så ser fram emot en trevlig kväll och hoppas att ni kommer få en likaså :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0