Fredag

Jag är medveten om att jag uppdaterar lite väl sent, men har helt enkelt inte orkat uppdatera tidigare. Idag hade jag både prov och redovisning i skolan, och det gick superbra! Fick tillbaka provet på en gång, MVG, så jävla stolt! Men toppen av dagen var att jag även satte ett MVG på missbruksuppsatsen, så skönt! Nu har jag två klara betyg iaf, MVG i både samhäll och socialt behandlingsarbete.
   Efter skolan hämtade far, syster och Cissi upp mig vid skolan och så åkte vi till Västerås en sväng. Tittade på tapeter till mitt rum och gick lite i affärer, fick med mig en kjol hem ;) Nu tänkte jag och Cissi slå på filmen vi hyrde, minns inte vad den hette (a) Puss!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0