Helgen

Fredag: Party time! Blev krubb och förkrök hemma hos mig med Cissi, Lola & Emelie, supertrevligt! Sen bar det av till Milton där vi hade en överraskningsfest för Krille som kommit hem. Kvällen var kanon till en början fram tills det då allt spårade ur, vilket trauma! Tänker inte gå in på några detaljer men alla i KAK är säkert redan informerade, haha! Bilder kommer i slutet av inlägget :)
Lördag: Vakande upp pigg som en nötkärna (blir aldrig bakis). Träffade älsk en sväng i Västerås <3 Och på kvällen åkte jag ut till Cissi. Vädret var helt otroligt!
Idag: Kom precis hem från Cissi. Har i princip slappat hela dagen om man bortser från att vi har varit ute och gått. Men nu är det slut på slappandet och fram med böckerna som gäller -.-

Kram Louise

:)

:)

:)

:)

:)



Det var alla bilderna då jag precis råkade radera mer än hälften, så jävla typiskt mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0