Måndag

:)


                                                        - Malin värmer upp innan idrotten ;)


Idag hade jag sovmorgon då svenskan var inställd, underbart! Och när jag kom ut möttes jag av det härliga vädret, nu börjar det äntligen likna något. Började morgonen med idrott, fick välja mellan att åka inlines eller springa spåret på tid, jag och Malin valde spåret. Lagom slut efter rundan hade vi dagens sista lektion, psykologi. Sen jag kom hem har jag träffat Cissi över en glass, vart förbi Ewe, städat lite och pluggat. Ska fortsätta plugga nu då datorn dog mitt uppe i skrivandet här för ett tag sen. Hoppas att ni alla haft en fin dag i det härliga vädret!

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: maliinlarsson ofc ;)

Sweet! Malin är så blek att hon skiner mer än solen ;)

2010-05-17 @ 20:41:42
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0