Måndag

:)


                                                                      - Idrott Tunavallen ;)

Förra veckan åkte jag till skolan med x2000 tåg, lycklig för att slippa InterCity tåget, men idag vände den lyckan... Fan vad jag hatar gamla fula InterCity tåg!
   Började morgonen med att skriva svenska uppsatsen om Shakespeare, gick mot min förväntan ganska bra, så hoppas på ett resultat som får det där leendet att komma fram ;) Sista lektionen för dagen var idrott, vi lirade kubb och vollyboll, mitt lag vann givetvis i båda "sporterna". Går man in för vinst så gör man ;) 
   Har skapligt mycket kvar att göra så ska fortsätta plugga, för att bevisa ytterligare en gång att OP inte är någon lök linje så ska ni får se vad vi har att göra:
Onsdag: Historia Uppsats samt inlämning av samhälls uppgift + redovisning av uppgift
Torsdag: Redovisning av uppsats (missbruk för min del) samt inlämning.
Fredag: Prov i Socialt Behandlingsarbete samt inlämning av naturkunskaps uppgift.
Måndag: Prov i Psykologi.
Fortfarande ett lök program, skulle inte tro det va ;)

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0