Onsdag

:)


                                                                           - Dagens outfit!


Eftersom jag sov så länge igår då jag var ledig så har jag knappt sovit på hela natten. Tur vi inte började förrän 10.35. Fick reda på att vi inte kommer ha några historia lektioner under två veckor framöver då läraren är sjukskriven. Därav är jag hemma redan nu, aldrig fel att sluta 4 timmar tidigare utöver det vanliga (y) Och uppsatsen som vi skulle ha skrivit idag under lektionstid får vi skriva hemifrån och skicka in på mailen, hur bra är inte det? Nu tänkte jag färdigställa samhällen och naturkunskapen så jag kan fokusera på det sociala behandlingsarbetet imorgon. Take care!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0