Tisdag

:)



Tisdag idag vilket innebar att jag bara hade två lektioner, naturkunskap och psykologi. Kom hem strax efter tolv, pluggade lite innan mormors bror och hans fru kom på besök från ö-vik. De blir kvar till imorgon därav denna sena uppdatering, måste ju vara lite social iaf :) Och från det ena till det andra, vilket underbart väder det har varit ute idag! Desvärre har jag hört att det inte kommer hålla i sig, väntar nämligen regn och molnighet några dagar framöver :/ Sverige kan ta sig!
   Fick en ny mobil i fredags (bilden) som jag öppnade först idag. Jag hatar nya mobiler av den enkla anledningen att man ska lära sig dess funktioner, och det har jag varken tålamod eller temperament till. La precis undan mobilen på tal om det då jag inte alls är på humör längre, jag får verkligen hjärnblödning på nya mobiler! Sen finns alltid risken att jag gör något dumt om mitt finska temperament dyker upp, vill inte att mobilen ska gå sönder redan första dagen, haha! Nej nu ska jag rikta blicken ner i böckerna istället, ciao!

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0