Tisdag

:)


                                                                       - Malin är taggad (y)

Nu sitter jag här med armar slappa som ett par hängpattar, eller ja... Ni förstår nog vad jag menar ;) Helt sjukt vilken jobbig dag det har varit! Å andra sidan måste jag säga att det var kul att paddla, jag och Malin är ett bra team (y) Dessutom fick vi rejält med träning och det är ju alltid ett stort + :) Att åka moppe gick också bra, men inget jag gärna gör om igen, haha!
   Nu ikväll ska jag troligtvis hem till Jim och umgås lite :) Ni får ha en fin kväll!

Kram Louise

Kommentarer
Postat av: maliinlarsson

och jag är så jävla hott! -.-

2010-05-18 @ 17:16:47
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0