Tisdag


                                                                        - Dagens låt, Enjoy!

Idag slutade vi redan vid 10.40 då vi bara har två lektioner på tisdagar (Naturkunskap & Psykologi). Eftersom tåget hem inte gick förrän vid 12.07 så spenderades tiden fram tills dess med Malin på stan. Måste tillägga att vi åt Subway, så sjukt gott!
   När jag kom hem pluggade jag och gör fortfarande för den delen, gäller att ligga i när man har prov på fredag (samhälls ekonomi). Senare när syster kommer hem från skolan blir det en promenad med hunden och senare gymmet. Sista dan idag, sen går gymkortet ut, snyft :( Hursomhelst så tänkte jag lägga upp en "dagens övning" här på bloggen emmellanåt som jag hoppas att ni kommer få nytta av :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0