Halkan


Idag gick jag upp till körskolan kl.10 för att sysselsätta mig med teori i 2 timmar innan avfärd mot halkbanan i Eskilstuna. Och det skönaste med att sitta här nu är att jag kan säga att, nu är det över, men fan vad kul det var! En lång dag men samtidigt otroligt lärorik, nu är det inte mycket mer som ska till innan kortet är mitt!
   Imorgon har vi inga lektioner då vi, tillsammans med de övriga 3:orna på skolan ska åka upp till Sthlm för att gå på Sacomässan. För er som inte vet vad Sacomässan är så kan jag berätta att det är en mässa med olika utställningar, föredrag osv om olika yrken, skolor, livet efter strudenten osv. En mässa för att vi ska få en inblick i vad vi vill göra efter studenten. Ser fram emot en rolig och lärorik dag ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0