Lördag


                                                   - Jag och Cissi när jag fyllde 17, me like ;)

Ber om ursäkt för att jag är så dålig på att uppdatera, men jag har faktiskt lov (a) Igår jobbade jag med Urban på Kungsörs Torp, gick jättebra! Därefter åkte jag med far till Västerås, fick med mig lite hem så nu är partyoutfiten till min 18 års dag fulländad, lovar att ni får se den sen ;) När jag kom hem blev det fredagsmys tillsammans med Cissi och familjen med god mat och idol :) 
   Även ikväll blir det en trevlig kväll med god mat osv tillsammans med Cissi plus några från släkten som är här och hälsar på, ser jag fram emot! Och senare har vi beslutat oss för att se Inception, Leo i huvudrollen så kan inte bli annat än bra!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0