Malin

<3


Igår 5/11 fyllde en av mina bästa vänner 18 år, men då det krånglade med uppladdningar så blev det inget grattis till Malin här på bloggen. Därför passar jag på att lägga in en stort grattis här från mig nu ;) Vi har känt varandra i snart 3 år, du öppnade en ny värld för mig som verkligen har lyst under den tiden som vi har känt varandra, en värld som fortfarande lyser. Du är en person som sprider värme omkring dig, du har en underbar personlighet som smittar av sig på människor i din omgivning, du är en unik person på alla sätt. Tack för att jag har möjligheten att få vara din vän. Jag hoppas att du hade en grymt bra 18 års dag och firade med klackarna i taket, för det skulle jag ha gjort <3

Kommentarer
Postat av: maliinlarsson

du är bäst louise, tack för att jag får vara din vän <3

2010-11-08 @ 20:53:11
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/
Postat av: maliinlarsson

btw så startade du en vattenspridare tror jag :| det värmde hjärtat <3

2010-11-08 @ 21:41:04
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0