Onsdag

Jag vet att jag är sämst, men har haft såååå mycket att göra, och det är faktiskt sant. Det är så mycket som ska göras i skolan, samtidigt som jag håller på med körkortet, samtidigt som jag ska hinna med gymmet, ja ni hör ju själva? STRESS AB! Men förhoppningsvis så lugnar det ner sig här snart :)
Idag har jag hur som helst varit i skolan, inte mer spännande än vad det är andra dagar. Kom hem, käka, stack ner till gymmet, kom hem igen, övningskörde, kom hem, kollade paradise hotel, packade till far, och ja, nu sitter jag här :) Där har ni min dag ;) Imorgon ska jag till far, om han nu får flyga hem från snöstormen i Tyskland, men det märker vi helt enkelt.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0