Onsdag

Godmorgon!

Kom precis till skolan, nu känner man verkligen att kylan är påväg, brr! Börjar inte förrän kl 11.15 men eftersom det inte går något senare tåg så hade jag inte så mycket annat att välja på än att åka in nu. Jag och Malin kommer bara hinna vara med 10 min på första lektionen där alla ska presentera vad deras projektarbete handlar om, vi är först ut för sen ska vi tillbaka till Odlarn för att hålla sista lektionen i HLR, sen är det praktiska klart! Klassen som vi hade igår på Odlarn tycker jag var den bästa hittills, de var trevliga, de lyssnade, de ställde frågor och de var allmänt intresserade, ett stort plus!
   Imorgon är jag ledig då jag ska köra halkan, tagggggga!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0