Söndag


                                                - Voffsan när hon kollade på tv med mig nyss ;)

Söndagen börjar lida mot sitt slut och så gör även vårt höstlov, sorgligt... Det slog mig först idag att det här var det sista höstlovet jag hade, någonsin! Sjukt vad tiden går snabbt, börjar känna mig gammal (a) snart är även gymnasiettiden över och då är det dags att stå på egna ben, kommer bli en rejäl omställning, men den dagen den sorgen.
Idag har jag bara tagit det allmänt lugnt, vilket jag brukar ägna söndagarna åt. Var nere och åt en god lunch tillsammans med släkten, sen övningskörde jag och därefter var jag ner till far och plockade ur mitt rum. Ska bli nytapetserat där i veckan nämligen så det ser jag fram emot :) Imorgon blir jag hemma från skolan för att ta hand om hunden, mamma ska in till v-ås för operation så jag tog på mig det ansvaret. En extra sovmorgon skadar aldrig ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0