The Eagle


Ja igår satt jag och Cissi som sagt barnvakt åt mina kusiner, gick faktiskt bättre än förväntat :) Det första Cissi frågar mig när vi kommer dit är om dom har några uppstoppade fåglar i huset (hon har fågelfobi), och jag säger: nej det tror jag inte, har inte varit där på jag vet inte hur länge :p När Conny sen hade dragit så gick vi runt och kollade lite i huset, påväg in i vardagsrummet så hör jag hur Cissi skriker bakom mig och springer tillbaka till köket. Då ser jag att det hänger fetaste uppstoppade örnen över baren, och jag bara garvar. Jag fick leda Cissi blundades in i vardagsrummet resten av kvällen, vilket ungarna tyckte var dö kul ;) Vi kom hem vid 01.20 och då blev det sängen direkt.
   Idag har jag varit hos farmor och farfar över en bit mat då det är fars dag. Sen har jag inte gjort så mycket mer än pluggat och nu väntar Ensam mamma söker på TV3.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0