Tisdag

Igår var jag som sagt hemma från skolan för att ta hand om Diza, blev inte en lugn stund. Vaknade, duschade, gick ut med hunden, drog till körskolan och pluggade teori, stack ner till gymmet med syster, kom hem, käkade, älsk kom, myste resten av kvällen <3
   Idag var jag däremot i skolan, på den lektionen som vi hade så att säga vilket var matten. Kommer ni ihåg att jag gjorde det första matte provet i b kursen veckan innan lovet? Fick tillbaka det idag, och gissa vad? VG :D Det går inte att beskriva hur glad jag blev! Fick inte ens VG nån gång i matte a, förutom på nationella då men det gjorde inte att jag fick VG i betyg för det -.- Fick med andra ord en bra start på dagen! Fast snön bidrog inte till att göra dagen bra, hatar nämligen snö, HATAR! Men jag får försöka bita ihop och se fram emot sommaren istället eller nått ;)
   För övrigt så gjorde jag precis klart mina två inlämningsuppgifter för den här veckan, geriatriken och religionen, så skönt att ha det avklarat! Imorgon kommer dagen spenderas på Odlarskolan då vi tar oss an två klasser av fyra för utbildning i HLR, slutet närmar sig :)
   Måste lägga till en sista grej, GRATTIS MALIN TILL KÖRKORTET, GRYMT ♥

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0