Weeeekend


                                                                              - Helgens låt (y)

Äntligen helg! Kom hem från skolan för ca en timme sen och då kanske ni kan räkna ut att jag har haft en lång dag? Slutar inte förrän kl.17 på fredagar, ganska taskig placering på lektioner med tanke på att det är just fredag, men lärarna kanske har en baktanke med det hela? Vad vet jag ;) Dagen har hur som helst flutit på ganska bra, har åkt runt och bilraggat med Malin och uträttat lite ärenden under håltimmarna så tiden idag har i princip runnit iväg...
Ikväll kommer troligtvis älsk hit? Blir lite fredagsmys med god mat framför idol, orkar nog inte med så mycket mer idag (a) Och imorgon är det "Babysitter Wanted", eller ja de är hittade nu, jag och Cissi ska sitta barnvakt åt mina småkusiner, kommer nog gå bra (y)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0