Dagen efter


Gårdagen, ja vad ska man säga, den var galen! Som sagt så började vi med förfest hos Malin, ganska spårat! Mitt och Cissis mål var att bli sjukt packade, och vi uppnådde vårt mål kan man säga. På vägen till bussen som skulle ta oss till festen så gick vi genom skogen, kolsvart! Och jag var så full så att Cissi i princip fick bära mig, illa... Men det roligaste var helt klart på bussen, Malin drog på låten "I am not a whore med LMFAO" och vi sjöng i kör så att hela bussen kastade blickar på oss, vi är som vi är och jag gillart (y) Själva festen var väl inte sådär jättespännande enligt min mening men vi hade kul och det var huvudsaken, tequila race all in!

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0