Tisdag


Den här dagen har spenderats på Årbyskolan tillsammans med 8A. Jag och Malin höll vår första lektion i HLR och det gick så mycket bättre än förväntat. Vi var båda sjukt nervösa innan lektionen skulle ta sin start men det släppte så fort vi hade dragit igång. Tror faktiskt att eleverna uppskattade att vi var där och delade med oss av våra kunskaper, nu hoppas vi bara att de kunskaperna kommer att stanna kvar ;) Redan nästa vecka, på måndag och onsdag ska vi tillbaka till Årbyskolan för de två sista lektionerna, spännande! Och efter höstlovet blir det destination Odlarskolan. 
   Efter en relativt jobbig dag så kom jag hem, dyngsur, var bara tvungen att poängtera det. Vilket jävla pissväder, inte okej! Har hål i ena stöveln också efter att ha lekt med kundvagnen på Willys för ett x antal veckor sedan, så mina fötter var skapligt kalla när jag väl tog av mig skorna. Men vad gör man, får stå ut tills jag har lust att lägga pengar på ett par nya skor :) Hade körlektion idag också, och det gick så mycket bättre än sist, kul när man märker att det går framåt (y)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0