Tisdag

Här var det dåligt med uppdateringar, bli så ibland när jag har mycket att göra, vilket jag för övrigt har just nu. Religions uppsatsen skulle ha varit inlämnad i fredags, men då var jag ledig och när jag kom till skolan i måndags så har hälften av uppsatsen försvunnit på datorn? Har hänt mig ett antal ggr nu och blir lika lack varje gång. Visar sig när jag får tillfälle till att skriva om den, har lite andra arbeten som går i första hand nu :)
   Idag hade jag sista teorilektionen, så skönt! Övningskört har jag också gjort samt klippt gräset hos farmor och farfar, så idag har det varit lite mer praktiskt än teoretiskt, ganska skönt faktiskt :) 

Kram Louise  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0