Tisdag


                                          - Dagens låt, lär dig spanska och förstå innebörden ;)


Idag är det Tisdag, eller teori tisdag som jag brukar säga, vilket innebär att jag brukar ha fullt upp från morgon till kväll. Denna tisdag blev dock ett undatag då det visade sig att jag hade åkt till skolan helt i onödan imorse, inställd matte samt inställd geriatrik. Hade kunnat ha en lång och skön sovmorgon men är ändå glad över att jag tog mig in till skolan, jag och Malin fick nämligen en hel del saker gjorda angående vårt projektarbete. På tal om vårt projektarbete så har vi sista HLR utbildningen imorgon kväll på Röda Korset. Vi har även fått fatt på två skolor som är mycket intresserade av att delta i vårt projekt, så för tillfället hittar ni inga bittra miner på våra läppar ;) 
   När jag kom hem från Eskilstuna satte jag igång med att plugga direkt och det gjorde jag fram tills strax innan kl.18, för då hade jag näst sista teorilektionen på körskolan (y)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0