Killer Klowns

:)


Måndag idag vilket betyder att helgen har nått sitt slut för den här gången. Är ganska segstartad såhär i början av veckan så det är tur att mina måndagar inte är allt för tuffa. Går från 9-14 och det är ju bara barnet som man brukar säga ;) Efter skolan blev det desto jobbigare då jag tog mig an farmor och farfars gräsmatta, men det behövdes, verkligen! Så nu har jag fått ihop tillräckligt med pengar till gymkortet som ska fyllas på imorgon, 1000 spänn för ett halvår, vill man vara fin får man lida pin så att säga ;)
   Snart kommer förövrigt Stoffe förbi för att se filmen "Killer Klowns" tillsammans med mig. Ska bli spännande då jag har en s.k. "clown & dock fobi", något jag haft sen jag var liten, så jag höll hårt i min bilbana när jag var mindre medan de andra höll hårt i sina barbiedockor, haha.

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0