Måndag


                                                                     - Nytt från Rihanna (y)

Äntligen! Har försökt att logga in på bloggen ett bra tag nu utan att lyckas, kom upp någon weird ruta hela tiden :o Huvdsaken är att det funkar nu iaf :) Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på hela helgen men energin har inte räckt till, tyvärr. Lördagen blev till en myskväll med älsk och söndagen ägnade jag åt skolarbete, mycket som står på schemat just nu. Igår var det val också, jag vet faktiskt inte själv vilket parti jag sympatiserar mest med men en sak vet jag iaf, att SD inte borde ha kommit över 4 % spärren. Jag tycker att alla är lika mycket värda oavsett sina brister och fel, ska bli kul att se hur det här kommer att utvecklas.
   Nu till idag, slutade kl.2, vid kl.3 kom Cissi förbi en sväng och vid 4 drog jag ut och körde med Urban. Det går framåt :) Nu sitter jag och väntar på att syster ska komma hem från frisören så vi kan sticka ner till gymmet :)

Kram Louise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0