Söndag


                                                                Natasha Bedingfield - Wild horses


Kom precis hem från gymmet med syster efter ett pass på drygt 75 min. Skönt att äntligen vara igång på riktigt igen! Musiken är dock inte den bästa där nere, men jag har gett upp när det kommer till det där att bränna skivor, de råkar nämligen alltid försvinna, nån måste tycka de är riktigt bra ;)
   Kvällen igår måste jag säga vart riktigt lyckad, mycket flum och mycket skratt, det var verkligen inte igår! Sen måste jag påpeka att vi har blivit riktiga chickens när det kommer till det där med skräckfilmer, eller ja, iaf jag och Cissi. Vi måste verkligen sitta och hålla för ögonen och små titta under hela filmen, hur lame är inte det? Måste ha nått med ålderna att göra, haha ;)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0