Ta ingen för givet

<3


I dagens samhälle är vi experter på att ta människor och saker och ting för givet. Vi förväntar oss att mamma ska ringa varje söndag, att våran bästa vän finns där när vi behöver henne som mest och att chefen aldrig kommer göra sig av med mig. Allt kan förändras på en sekund så sätt värde på din tillvaro och de runt omkring dig. Ta aldrig någon eller något för givet. Vi kommer alla stöta på olika med och motgångar i livet, tänk då på dom som finns där för dig och att det lilla ordet "jag älskar dig" kan förgylla en persons dag. Det är inte när livet förändras som du ska se det du hade som en guldgruva, det är det du har just nu som du ska sätta värde på. 

Jag vill ta tillfället i akt och dela några meningar till mina nära och kära:
- Mamma: Tack för allt som du gett och fortfarande ger mig i livet. Det är av ett stort värde för mig ♥
- Pappa: Tack för allt jag fått dela med dig i livet och fortfarande delar med dig, det betyder ♥
- Urban: Tack för allt du har gjort för mig och Linda och fortfarande gör, du ställer alltid upp för oss och det är guld värt ♥
- Cissi: Jag värderar dig som min bästa vän och det finns så mycket jag skulle kunna säga om dig. Du är en person med ett varmt hjärta, en unik person på alla sätt. Jag är dig evigt tacksam för att du alltid ställer upp och för alla minnen som vi delar tillsammans. Du, jag och españa ♥
- Malin: Du är en person som sprider värme omkring dig, du har en underbar personlighet som smittar av sig på människor i din omgivning, du är en unik person på alla sätt. Vi har känt varandra i snart 3 år, och det är 3 år som jag värdesätter till 1000 ♥
- Lola: Du är mycket mer än en vanlig tjej, du är en alldeles unik och speciell vän. Vår relation är inte densamma som den en gång var men det förändrar inte din plats i mitt hjärta ♥
- Linda: Du har funnits vid min sida genom hela livet. Tillsammans med dig har jag upplevt det mesta och tillsammans har vi tagit oss igenom både med och motgångar. Dör du så dör en bit av mig ♥
- Frick: Du var den som fick mig att se kärlek från ett annat perspektiv. Du fick mig att i mitt liv ta ett stort kliv, ett kliv som jag aldrig trodde att jag skulle ta. Vet inte hur du gjorde men du fick mig att falla ♥
- Jim: Du har varit som en bror för mig sen den dagen du kom in i mitt liv. Du har något unikt och speciellt och jag värdesätter varje tillfälle som jag har tillsammas med dig. Jag vet vad du tänker likväl som du vet vad jag tänker, och även om det är komiskt så är det samtidigt värdefullt ♥

Jag älskar er, ni är min guldgruva och de som jag uppskattar och värdesätter mest här i livet ♥


Ta aldrig någon för givet.
Ha alla dina vänner nära ditt hjärta,
för du kanske vaknar en dag och upptäcker
att du förlorat en diamant när du var för upptagen
med att samla på stenar.
Det är bättre att ha få diamanter än många stenar.

Kram Louise


Kommentarer
Postat av: maliinlarsson

neaw vad söt du är darling ♥ du betyder massvis för mig och jag värdesätter din vänskap och varje dag vi har tillsammans ! ♥

2010-09-06 @ 19:23:44
URL: http://maliinlarss0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0