ÄNTLIGEN


                                   - ÄNTLIGEN! Mina efterlängtade ägg har kommit tillbaka ♥

Idag har jag varit ledig, så underbart skönt att få sova ut! Inte fullt så skönt med ryggont dock, känns som ländryggen kommer gå av snart :o Jag börjar väl bli gammal eller nått... Kom precis hem från konsum där jag har betalat alla ingredienser till systers tjejkväll. Jag och älsk som för övrigt är på väg hit ska nämligen ut och käka i Köping ikväll tillsammans med mor + Urban + Conny + Annelie, och själlvklart är det jag som är chafför! Är inte speciellt förtjust i att dricka alkohol till mat så jag ställer gärna upp!

Kram Louise




Ewe gillade också mina ägg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0