Arboga


                                                               - Erkänn att den blev snygg ;)

Kvällen igår spenderades hos Cissi i Arboga, lika trevligt som alltid! Vi gjorde egen smörgåstårta, spelade spel, tjockade, såg en film och snackade massa skit, me gusta helt enkelt ♥ Imorse kl.10 så kom Henke och Bettan in i rummet och sjöng "ja må hon leva" i kör för Cissi. Alltså blev det inte så mycket mer sömn, men skönt att få gå upp ändå. Urban kom och hämtade mig vid halv 12, och när jag kom hem så spenderade jag den mesta tiden ute i trädgården. Oljade in altanen + alla möbler så idag har jag gjort bra ifrån mig ;)
   Avrundar det här inlägget med att säga grattis till Sär, finnelainenpower ♥

Kram Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0