Burlesque


           - Igår såg jag Burlesque för andra gången med brudarna, har du inte sett den, se den!

Som sagt, kvällen igår spenderades med Lola och Cissi och vi hade lika trevligt som alltid, kvällen får 10/10 popcorn! Tidigare under dagen var jag in till skolan, endast för att gå på den nya lektionen "matlagning" som varade mellan 08.30-11.15. Lektionen var väl helt okej, men matlagning kommer hur som helst aldrig bli min grej! Tur att jag har Malin iaf ;) 
   Idag ska vi åka hem till Cissi i Arboga för att småfira henne lite då detta är hennes sista dag som 18åring, ålderdomshem nästa :o Nej skämt åsido! Ser fram emot en trevlig dag i det fina vädret med allt den har att bjuda på :)

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0