Tisdag

:)


Då var påsklovet slut och såväl även den första skoldagen. Jag försöker att uppskatta att sova så mycket som möjligt men ibland inbillar jag mig att jag skulle kunna uppskatta det lite mer, iaf imorse, trodde jag skulle somna i duschen. Dagen har iaf gått bra, har varit lite nervig inför mitt muntliga tal i nationella i svenska b men det visade sig i efterhand att det gick riktigt bra. Prickade fem minuter och fick med allt i en normal samtalston så hoppas på ett rättvist betyg :)
   Efter skolan åkte jag och syster en sväng till Arboga. Stannade även till på Subway med Cissi. När jag kom åkte jag ner till gymmet med far. Idag blev det ett riktigt tuff pass, svetten rann så alltid resulterar det i nått ;) Nu ska jag avrunda kvällen framför BB och imorgon är jag ledig, wieee :D

Kram Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0